“Donde habita tu reflejo”, en el Golem Fest

La nostra primera activitat extraordinària dins del marc del Golem Fest és la presentació de “DONDE HABITA TU REFLEJO”, d’ANA G. HERRAEZ, hui, 14 d’octubre, a les 19.00, en la llibreria La MOIXERANGA (Plaça l’Església de Sant Jordi, 3.) a Paiporta.

ANA G. HERRÁEZ va estudiar Filologia Anglesa, va treballar en la Universitat de València com a professora de Literatura i Traducció de Textos Literaris, i en la Filmoteca Valenciana com subtituladora. Ha publicat dins del gènere les novel·les “La sendera de la paraula” (guanyadora del Premi Tagus 2017), Mort, tu moriràs i Remember, a més de relats en diverses antologies.

“ON HABITA EL TEU REFLEX”. En els últims dies de la seua vida, quasi cega i exiliada a Suïssa, Clara Campoamor decidix escriure la veritat. No la del mite. No la dels discursos repetits en els llibres de text. La veritat incòmoda. La veritat de la traïció. La de la por. La de la soledat després de l’aplaudiment. Perquè abans de convertir-se en símbol va ser dona. I abans de ser heroïna va ser derrotada.

Esta és la història d’eixa ferida. Una ferida política. Una ferida íntima. Una ferida que encara no ha acabat de tancar-se.

Dos dones. Un país dividit. Una decisió que va canviar el destí de milions d’espanyoles.

Un llibre per a llegir i gaudir.

“DONDE HABITA TU REFLEJO”. En los últimos días de su vida, casi ciega y exiliada en Suiza, Clara Campoamor decide escribir la verdad. No la del mito. No la de los discursos repetidos en los libros de texto. La verdad incómoda. La verdad de la traición. La del miedo. La de la soledad después del aplauso. Porque antes de convertirse en símbolo fue mujer. Y antes de ser heroína fue derrotada.

Esta es la historia de esa herida. Una herida política. Una herida íntima. Una herida que aún no ha terminado de cerrarse.

Dos mujeres. Un país dividido. Una decisión que cambió el destino de millones de españolas.

Un libro para leer y disfrutar.

El dimecres 14 d’octubre a les 19.00 en Llibreria LA MOIXERANGA (Plaça l’Església de Sant Jordi, 3. Paiporta), tindrà lloc la presentació d’DONDE HABITA TU REFLEJO, amb ANA G. HERRÁEZ, que serà entrevista per Susana Alfonso.